Tjolahopp!

Nu har vi varit ute på en liten sväng.. Gick på shoppinggatorna och var inne i ett stort köpcentrum.. Blev bara lite matshopping, hittade inte så mycket annat.. Nu är jag äntligen tillbaka i min lilla boning, här lyssnar argentinarna till och med på MIIKE SNOW, inte dåligt va? :P äälskart! plus att det är Van helsing på tv, underbart! Hugh jackman <3 såg på Aladdin här om dagen, på spanska.. lite små roligt faktiskt :P haha!
Nej, nu ska jag käka min underbara yoghurt, vilket folk gnäller på .. men jag är en frukost människa, ursäkta :P hah! Sen blir löpning! Några av människorna här ska ut idag.. jag får se, vill ju inte dricka alkohol så..
pusssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0