Heeelado!

Godmorgon!
Igår blev det ännu en lugn kväll.. Några här skulle ut, men jag pallade verkligen inte.. är inte på det humöret. Jag vet att det låter hur tråkigt som helst, men så är det.. Så här beställdes det hem Argentinsk glass - blev med smakerna Tiramisú, choklad med sötmandel och bananasplit. Det smakade bra, det gjorde det, men jag hade förväntat mig något mer, något sötare.. men men, får ta och testa resten av som 22 smakerna som finns.. haha!
Måste säga att inatt har det varit riktigt livat, både på hostelet och på gatorna..De flersta kanske går ut på lördagar här, inte vet jag.. Hörde av dom  australiensarna som vi delar rum med att det finns en bra som heter AMERICANO, en bög-bar.. men det finns många heterosexuella där också.. tänkte att jag måste ju kolla stället är någon dag :P vem vill liksom inte gå på en bögbar?!?!
puss på er!
Här har ni glassen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser gott ut med glassen mums

2011-01-16 @ 16:24:26
Postat av: Papi

Bögbar nej tack!!!!:)

2011-01-16 @ 16:45:11
Postat av: Fredagsmys

Tur att du skrev att det var glass på bilden annars hade jag nog trott att det var gröt ;) Måste bara säga att du tar jätte fina bilder Ämanda, en fröjd för ögat att få följa dig på din resa. Krambanan.

2011-01-16 @ 19:32:07
Postat av: Amanda Rieem

va gott! :D

2011-01-18 @ 19:44:04
URL: http://amandarieem.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0