Godnatt!

Jahapp, nu börjar klockan äntligen bli mycket här. Har suttit vid datan i princip hela kvällen. Photoshopat, kul jul! Det ända vettiga jag har gjort idag är väl att jag hittade en större matbutik här i BA, bara runt hörnet. KOTO-heter den.. Fast det mesta där, bland annat vego-mat ;) Sen tog jag ett Mc Flyrry på donken - sunflair hette smaken.. skitgott!

Tydligen är vi så slöa och bortskämda här att man kan beställa det mesta fram till dörren utan att betala ett extra ruttet öre, allt från pizza, kinamat, mackor, glass och vin.. och det kostar inte ett ruttet öre mer än i butiken.. helt sjukt :P
Natti natti på er!
PS. har jag berättat att man inte får spola ner papper i toan?!?! haha! lite små jobbigt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: illa :P men härligt att vara i Argentina :D

jag har sett den förut, men det var ett tag sedan. den är riktigt bra faktiskt, skitbra gjord, låtarna äger, bra skådespelare och rösterna är fantastiska ^^

2011-01-14 @ 13:25:49
URL: http://enord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0