gaaaaah!

okej, det här är sjukt! sjukt jobbigt, sjukt kul, sjukt konstigt! allt är bara sjukt! :P
Shit asså, imorgon vid den här tiden sitter jag och väntar på flygplatsen i London för att åka till Buenos Aires. Det kommer bli en lång resa, första flyget tar 2 timmar, andra tar ca 15 timmar.. Kommer bli galen av att sitta still! Och inte har jag varit smart och beställt special mat, eftersom man är vego.. men men, så får väl äta det som går!
Jag kommer sakna alla, så oerhört mycket! Och speciellt alla underbara vänner. Speciellt dig, Fanny. vi som har gjort allt tillsammans! men vi ses igen, allihopa! (:
När man väl är på plats i BA, får jag väl ta och lära mig spanska och tango kanske.. höhö!

Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Håll kontakten med os Amanda. Ofta, ofta.

2011-01-09 @ 08:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0