Freeeedag

Jaah, idag sov jag till halv tio, inte dåligt! Igår kände jag att jag skulle dra ner på ciggen, har inte tagit morgonciggen än, vilket känns jävligt jobbigt.. får se om jag slutar helt idag eller om jag bara trappar ner idag.. det känns jobbigt iaf.. hemskt! OM ett tag blir att dra till La Boca, måste dit även fast det är farligt.. få ta en risken! Måste få se dom underbara färgglada husen. weeei! Sen ska jag väl ut och springa en runda.. det behövs..

Hoppas jag överlever från ciggen idag, isf börjar jag idag.. kämpa, Amanda, kämpa!
Ha en fin dag / Ämanda
Här får ni en liten ful bild på mig, haha! :P

Kommentarer
Postat av: mormor

Du är jättefräsch. Märks att du hoppat över morgonciggen. Bravo!

Hoppas du är hemkommen från La Boca.

Kram

2011-01-14 @ 16:47:41
Postat av: mamma

Fin tjej<3

2011-01-14 @ 16:59:03
Postat av: Beata

Nice pic! =) snart flyttar jag juu... :O var på IKEA idag. Var nära att parkera på rullstolsplatserna men hade dock inte dig med :p pusss!

2011-01-14 @ 18:32:21
Postat av: Amandaaaa

Mormor: bilden är tagen från då jag rökt som mest ;) hahah!

2011-01-14 @ 22:04:33
URL: http://perfectgetaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0