Framme in BA

Jahapp, nu är vi äntligen framme. Resan var lång, men annorlunda. Tur att jag hade marcus, som också ska börja jobba på atlas, med mig :P Men fyfan vad härligt att vara här. Mellanlandade ju i London och då tog marcus mig med runt där. Han se Picadilly circus och oxfordstreeet. För en som aldrig har varit i london så var det fan och med häftigt.. Har ju aldrig sett en dubbeldäckad buss förut :P höhö! Bilder kommer ut lite senare!
Flyget från london till Buenos Aires var lite annorlunda än vad jag har varit på. För det första var det också en dubbeldäckare, 3 måltider ( jag fick till och med veggomat ;) ) och tandborste, kudde och filter.. Inte snacka om alla nya filmer som dom visade, dock så somnade ju jag till alla, så jag fick hålla mig till mina underbara "How I meet your mother"- och "Big bang thoery"- serier :P
Nu är jag iaf här. och jaa, det är väldigt varmt.. svettas ihjäl just nu! och staden, av det jag har sett, ser ut som ett jäkla stort indien :P höhö!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Beata

ååå, är inte alls avis...! needå ;) underbart att du redan har det bra. hade jag pengar skulle jag komma till argentina med nästa flyg ;) ha det så bra! puss

2011-01-10 @ 17:32:16
Postat av: mormor

Kul att du fick se lite av London. Vad bra att du fick din mat på planet..Jag är så glad att du är framme. Ser framemot bilder så småningom från din omgivning.

Kram

mormor

2011-01-10 @ 17:43:28
Postat av: mamma

Låter bra,jag är glad för din skull,känns bra att du har Markus med dig.Kram

2011-01-10 @ 19:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0