Efter regn kommer solsken!

Hallåj!
Här är de piss-väder just nu.. Regnet bara öser ner, det åskar, och blixtrar lite här och där. Huvudvärk till max! Tur att man har sin data så man har något att roa sig med. Och tack och lov för spotify, som är det bästa som typ har uppfunnits :P Sitter och trycker i mig Daniel Adams-Ray, "så mycket bättre-låtar" och Lil Wayne, så klart ;)
Idag är väl det enda måstet att ta sig till Atlas och lämna in alla polis-papper. Så det här blir nog en riktigt slappar-dag, med home-delivery -mat :P lite bra härligt livet är ibland!
Sitter och tittar på lite platser jag ska ta mig till på hemvägen.. Innan jag åker från Argentina måste jag till Iguazu iaf, sen blir vidare mot Rio de Janeiro ( barzil), sen Cusco ( peru), vidare till Tullum ( Mexico), San diego ( USA), sen vet jag inte riktigt om jag ska vidare till Indien och volontärjobba eller om jag kanske ska på semester till familjen istället :P
Jag får ta och tacka söta Sanna för den nya headern (: tusen tack!
Puss på er och ha en fin dag!
/Ämanda

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag skulle gärna vilja att det regnade här så snön åker bort:P vad hittar du på idag?:)

2011-01-19 @ 15:06:44
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för din fina peppkommentar!!



WOW vilken underbar resa du gör!! Är riktigt avundsjuk, hur länge ska du vara ute o resa? :)

2011-01-19 @ 18:23:20
Postat av: Sanna

Så lite så :)

2011-01-19 @ 19:13:27
URL: http://sampokoski.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tack snälla du:*

idag har jag inte gjort mycket alls..har varit så jobbigt seg!

vad hittar du på ikväll?:)

2011-01-19 @ 19:49:26
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0