Ajaja, varning för dåligt väder!

tjolahopp!
Här är man pigg och glad medan resten är bakis. Nästa helg ska jag fan med dom ut och göra Buneos Aires farligt! haha! Sitter här och väntar på att ovädret ska komma. Det är riktigt mörkt på himlen nu, dock väldigt varmt i luften.. skulle vara 80 % luft fuktighet idag.. gaaah!
Söndagar är den tråkigaste dagen på veckan, för allt är typ stängt.. men men, den där dagen får jag ta mig igenom med boken I det tyst, lite galiamelon och hoppas på att vädret vänder så jag kan dra ut och springa.. för nu blåser det dom faan :P
Och efter min lilla vän Sara, vill veta lite mer om vad man kan göra i Argentina, så ska jag börja skriva lite sånt.. haha!
pusss

Kommentarer
Postat av: Papi

2011-01-16 @ 19:02:58
Postat av: Elin

sv: a det är askul ^^ tack!

2011-01-16 @ 20:12:45
URL: http://enord,blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0