4 personnummer - Inte okej!

Tjobre!
Hoppas allt är bra  (:
Nu är vi äntligen tillbaka i vår lilla boning. En lång dag har det varit, uppstigning vid 7 och varit igång med papper och skit sen dess. På immigrationen gick väl allt bra, fick 1 papper i utbyte mot typ 70 st papper :P men men... På fredag fixar vi vårat argentinska personnummer - fattar inte varför det inte räcker att ha endast ett! Jag har fan snart 4 stycken :O gaaah!
Känns lite dumt att jag har gått igenom den här lång processen när jag har varit så osäker om jag vill jobba eller inte.. har ju min plan, min underbara plan som jag bara vill genomföra.. men men, 1 månad ska jag väl stå ut ;)
Nu blire att äta lite, vila upp sig, smida lite planer, kanske gå på middag ikväll som vi är bjudna på ( ett problem bara; hon som har bjudit oss har en son, och han gillar mig.. vill inte gå då jue!)
Ha en fin dag / Amanda

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej! :)

2011-01-26 @ 17:53:57
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Thilda

Oh va fint :)

2011-01-26 @ 19:05:39
URL: http://ttthilda.blogg.se/
Postat av: Louise (fotoblogg)

Sv: Jag försöker tänka att om jag pluggar mycket nu osv kan jag ju höja mig i några ämnen, och då kan jag enklare komma in på den skola jag vill, och på såsätt kommer jag ett steg närmare mina drömmar. :)

2011-01-26 @ 19:57:33
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: mamma

Akta dig för sonen:)

2011-01-26 @ 20:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0